Dungeon Generator  1.6.6
Procedural 3D dungeon generator plugin for Unreal Engine 5. Easy generation of levels, mini-maps and missions.
UDungeonPartition Class Reference

#include <DungeonPartition.h>

Inheritance diagram for UDungeonPartition:

Public Types

enum class  ActiveReason : uint8 { Unknown , Bounding , ViewFrustum }
 

Public Member Functions

 UDungeonPartition (const FObjectInitializer &objectInitializer)
 

Protected Attributes

TSet< TObjectPtr< UDungeonComponentActivatorComponent > > ActivatorComponents
 

Friends

class ADungeonMainLevelScriptActor
 
class UDungeonComponentActivatorComponent
 

Detailed Description

This class represents the area delimited by the dungeon. ActivateDuneComponentActivatorComponent if it is a partition around a player. If the partition is away from the player, deactivate it.

ダンジョンを区切った領域を表すクラスです。 プレイヤー周辺のパーティションならDungeonComponentActivatorComponentをアクティブ化します。 プレイヤーから離れているパーティションなら非アクティブ化します。

Member Enumeration Documentation

◆ ActiveReason

enum UDungeonPartition::ActiveReason : uint8
strong

パーティエーションの状態になった理由 大きいほど優先

Enumerator
Unknown 

未定

Bounding 

バウンディングボックス

ViewFrustum 

視錐台


The documentation for this class was generated from the following files: