|
Dungeon Generator
1.6.6
Procedural 3D dungeon generator plugin for Unreal Engine 5. Easy generation of levels, mini-maps and missions.
|
#include <PluginNoticeSubsystem.h>
This structure is an intermediate representation for evaluating and displaying "notification messages" obtained from external JSON within the Unreal Engine editor.
Within this plugin, notifications are limited to the following purposes:
Messages introducing new features, roadmaps, or promotional content are not handled.
Each message is uniquely identified by an Id and read status is managed on the client side. Messages with the same Id are displayed only once, as a rule.
By specifying version conditions and validity periods, it enables a design where notifications are sent only to affected users.
破壊的変更または重大な互換性問題を通知するためのメッセージ定義。
本構造体は、外部 JSON から取得した「通知メッセージ」を Unreal Engine エディタ内で評価・表示するための中間表現です。
本プラグインにおいて通知は以下の用途に限定されます:
新機能紹介やロードマップ、宣伝目的のメッセージは扱いません。
各メッセージは Id によって一意に識別され、 クライアント側で既読管理されます。 同一 Id のメッセージは、原則として一度のみ表示されます。
バージョン条件や有効期間を指定することで、 「影響を受ける利用者のみに通知する」設計を可能にしています。