Dungeon Generator
1.6.6
Procedural 3D dungeon generator plugin for Unreal Engine 5. Easy generation of levels, mini-maps and missions.
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#include <DungeonMiniMap.h>
Public Member Functions | |
UDungeonMiniMap (const FObjectInitializer &ObjectInitializer) | |
virtual | ~UDungeonMiniMap () override=default |
void | AddTexture (UTexture2D *texture) |
float | GetGridSize () const noexcept |
void | SetGridSize (const float gridSize) |
float | GetWorldToTextureScale () const noexcept |
void | SetWorldToTextureScale (const float worldToTextureScale) |
void | Add (const int32 elevation) |
FVector2D | TransformWorldToTexture (const FVector worldLocation) const noexcept |
int32 | TransformWorldToLayer (const float worldElevation) const noexcept |
Protected Attributes | |
TArray< TObjectPtr< UTexture2D > > | Textures |
TArray< int32 > | Elevations |
float | WorldToVoxelScale = 1.f |
float | WorldToTextureScale = 1.f |
A mini-map of the dungeon generated in the editor It contains the mini-map textures of each floor and the information about the conversion from world coordinates to texture coordinates.
エディターで生成されたダンジョンのミニマップ 各フロアのミニマップテクスチャと、ワールド座標からテクスチャ座標への変換情報 ワールド座標からテクスチャ座標への変換に関する情報が含まれています。
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inlineexplicit |
コンストラクタ
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overridevirtualdefault |
デストラクタ
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inline |
階層毎の標高(グリッド空間)を設定します
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inline |
テクスチャを追加
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inlinenoexcept |
グリッドサイズを取得します
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inlinenoexcept |
ワールド空間からテクスチャ空間へ変換するスケール値を取得します
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inline |
グリッドサイズを設定します
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inline |
ワールド空間からテクスチャ空間へ変換するスケール値を設定します
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noexcept |
Conversion from World space to texture layer ワールド空間からテクスチャーレイヤーへの変換
A mini-map of the dungeon generated in the editor It contains the mini-map textures of each floor and the information about the conversion from world coordinates to texture coordinates.
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inlinenoexcept |
Conversion from World space to texture space ワールド空間からテクスチャ空間への変換
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protected |
Elevation per level 階層毎の標高
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protected |
Dungeon mini-map textures for each level 階層毎のミニマップテクスチャー
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protected |
Transformation scale from world space to texture space ワールド空間からテクスチャ空間への変換スケール
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protected |
Transformation scale from world space to grid space ワールド空間からグリッド空間への変換スケール