Dungeon Generator
1.6.6
Procedural 3D dungeon generator plugin for Unreal Engine 5. Easy generation of levels, mini-maps and missions.
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#include <DungeonInteriorDatabase.h>
Public Member Functions | |
UDungeonInteriorDatabase (const FObjectInitializer &ObjectInitializer) | |
virtual | ~UDungeonInteriorDatabase () override=default |
TArray< FDungeonInteriorParts > | Select (const TArray< FString > &interiorTags, const std::shared_ptr< dungeon::Random > &random) const |
template<typename Function > | |
void | EachVegetationParts (Function &&function) const |
const TArray< FDungeonVegetationParts > & | GetVegetationParts () const |
void | Build () |
virtual void | PreSave (FObjectPreSaveContext SaveContext) override |
Protected Attributes | |
TArray< FDungeonInteriorParts > | Parts |
TArray< FDungeonVegetationParts > | VegetationParts |
Dungeon interior database ダンジョン内装データベース
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inlineexplicit |
constructor
コンストラクタ
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overridevirtualdefault |
destructor
デストラクタ
void UDungeonInteriorDatabase::Build | ( | ) |
Generate voxel data. Be sure to build when parameters are changed.
インテリアデータを生成します。 パラメータを変更した時は必ずビルドして下さい。
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inline |
Iterate vegetation parts
植生パーツを反復します
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inline |
Iterate vegetation parts
植生パーツを取得します
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overridevirtual |
セーブ前に通知される関数 Cook前のBuildに使用しています
TArray< FDungeonInteriorParts > UDungeonInteriorDatabase::Select | ( | const TArray< FString > & | interiorTags, |
const std::shared_ptr< dungeon::Random > & | random | ||
) | const |
Selects FDungeonInteriorParts that match interiorTags
interiorTagsに一致するFDungeonInteriorPartsを選択します。
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protected |
Interior Parts
インテリアパーツ
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protected |
Vegetation Parts
植生パーツ