Dungeon Generator
1.6.6
Procedural 3D dungeon generator plugin for Unreal Engine 5. Easy generation of levels, mini-maps and missions.
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#include <DungeonRoomSensorDatabase.h>
Public Member Functions | |
UDungeonRoomSensorDatabase (const FObjectInitializer &ObjectInitializer) | |
virtual | ~UDungeonRoomSensorDatabase () override=default |
UClass * | Select (const uint16_t identifier, const uint8_t depthRatioFromStart, const std::shared_ptr< dungeon::Random > &random) const |
Protected Attributes | |
EDungeonMeshSetSelectionMethod | SelectionMethod = EDungeonMeshSetSelectionMethod::Identifier |
TArray< TObjectPtr< UClass > > | DungeonRoomSensorClass |
Database class that manages dungeon room intrusion detection sensors
UDungeonRoomSensorDatabase is a database class that holds and manages multiple UDungeonRoomSensor Database class that holds and manages multiple UDungeonRoomSensors. draws lots and selects available sensors based on set conditions.
ダンジョンの部屋侵入検知センサーを管理するデータベースクラス
UDungeonRoomSensorDatabase は、複数の UDungeonRoomSensor を保持・管理する データベースクラスです。 設定された条件を元に、利用可能なセンサーを抽選し選択します。
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explicit |
constructor
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overridevirtualdefault |
destructor
UClass * UDungeonRoomSensorDatabase::Select | ( | const uint16_t | identifier, |
const uint8_t | depthRatioFromStart, | ||
const std::shared_ptr< dungeon::Random > & | random | ||
) | const |
Select the DungeonRoomSensor class that matches the condition of the argument
引数の条件にあったDungeonRoomSensorのクラスを選択します
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protected |
Register the RoomSensor to be placed.
配置するRoomSensorを登録して下さい。
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protected |
Room Sensor Generation Rules ルームセンサーの生成ルール