Dungeon Generator
1.6.6
Procedural 3D dungeon generator plugin for Unreal Engine 5. Easy generation of levels, mini-maps and missions.
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#include <DungeonMeshSet.h>
Public Member Functions | |
const FDungeonMeshPartsWithDirection * | SelectFloorParts (const size_t gridIndex, const dungeon::Grid &grid, const std::shared_ptr< dungeon::Random > &random) const |
template<typename Function > | |
void | EachFloorParts (Function &&function) const |
const FDungeonMeshParts * | SelectWallPartsByGrid (const size_t gridIndex, const dungeon::Grid &grid, const std::shared_ptr< dungeon::Random > &random) const |
const FDungeonMeshParts * | SelectWallPartsByFace (const FIntVector &gridLocation, const dungeon::Direction &direction) const |
template<typename Function > | |
void | EachWallParts (Function &&function) const |
const FDungeonMeshPartsWithDirection * | SelectRoofParts (const size_t gridIndex, const dungeon::Grid &grid, const std::shared_ptr< dungeon::Random > &random) const |
template<typename Function > | |
void | EachRoofParts (Function &&function) const |
const FDungeonMeshParts * | SelectSlopeParts (const size_t gridIndex, const dungeon::Grid &grid, const std::shared_ptr< dungeon::Random > &random) const |
template<typename Function > | |
void | EachSlopeParts (Function &&function) const |
const FDungeonMeshParts * | SelectCatwalkParts (const size_t gridIndex, const dungeon::Grid &grid, const std::shared_ptr< dungeon::Random > &random) const |
template<typename Function > | |
void | EachCatwalkParts (Function &&function) const |
EDungeonPartsSelectionMethod | GetWallPartsSelectionMethod () const noexcept |
Static Public Member Functions | |
static FDungeonRandomActorParts * | SelectRandomActorParts (const size_t gridIndex, const dungeon::Grid &grid, const std::shared_ptr< dungeon::Random > &random, const TArray< FDungeonRandomActorParts > &parts, const EDungeonPartsSelectionMethod partsSelectionMethod) |
template<typename T = FDungeonMeshParts> | |
static T * | SelectPartsByGrid (const size_t gridIndex, const dungeon::Grid &grid, const std::shared_ptr< dungeon::Random > &random, const TArray< T > &parts, const EDungeonPartsSelectionMethod partsSelectionMethod) |
template<typename T = FDungeonMeshParts> | |
static T * | SelectPartsByFace (const FIntVector &gridLocation, const dungeon::Direction &direction, const TArray< T > &parts) |
template<typename T = FDungeonMeshParts, typename Function > | |
static void | EachParts (const TArray< T > &parts, Function &&function) |
Protected Attributes | |
EDungeonPartsSelectionMethod | FloorPartsSelectionMethod = EDungeonPartsSelectionMethod::Random |
TArray< FDungeonMeshPartsWithDirection > | FloorParts |
EDungeonPartsSelectionMethod | WallPartsSelectionMethod = EDungeonPartsSelectionMethod::Random |
TArray< FDungeonMeshParts > | WallParts |
EDungeonPartsSelectionMethod | RoofPartsSelectionMethod = EDungeonPartsSelectionMethod::Random |
TArray< FDungeonMeshPartsWithDirection > | RoofParts |
EDungeonPartsSelectionMethod | SloopPartsSelectionMethod = EDungeonPartsSelectionMethod::Random |
TArray< FDungeonMeshParts > | SlopeParts |
EDungeonPartsSelectionMethod | CatwalkPartsSelectionMethod = EDungeonPartsSelectionMethod::Random |
TArray< FDungeonMeshParts > | CatwalkParts |
Friends | |
class | UDungeonMeshSetDatabase |
Dungeon mesh set ダンジョンのメッシュセット
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inline |
中二階通路パーツを更新します
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inline |
床パーツを更新します
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inlinestatic |
入力したparts配列を更新します
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inline |
天井パーツを更新します
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inline |
スロープパーツを更新します
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inline |
壁パーツを更新します
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inlinenoexcept |
壁のパーツを選択する方法を取得します
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inline |
中二階通路パーツを選択します
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inline |
床パーツを選択します
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inlinestatic |
入力したparts配列から面に基づいて壁パーツを選択します
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inlinestatic |
入力したparts配列からグリッドに基づいて壁パーツを選択します
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static |
入力したFDungeonRandomActorPartsからアクターベースのパーツを選択します
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inline |
天井パーツを選択します
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inline |
スロープパーツを選択します
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inline |
面に基づいて壁パーツを選択します
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inline |
グリッドに基づいて壁パーツを選択します
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protected |
Specify the catwalk parts. Multiple parts can be set and will be selected based on CatwalkPartsSelectionMethod. 中二階通路のパーツを指定して下さい。パーツは複数設定する事ができ、CatwalkPartsSelectionMethodを元に選択されます。
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protected |
How to select catwalk parts 中二階通路のパーツを選択する方法
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protected |
Specify the floor parts. Multiple parts can be set and will be selected based on FloorPartsSelectionMethod. 床のパーツを指定して下さい。パーツは複数設定する事ができ、FloorPartsSelectionMethodを元に選択されます。
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protected |
How to select floor parts 床のパーツを選択する方法
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protected |
Specify the roof parts. Multiple parts can be set and will be selected based on RoofPartsSelectionMethod. 天井のパーツを指定して下さい。パーツは複数設定する事ができ、RoofPartsSelectionMethodを元に選択されます。
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protected |
How to select roof parts 天井のパーツを選択する方法
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protected |
How to generate parts for stairs and ramps 階段やスロープの部品を生成する方法
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protected |
Specify parts for stairs and ramps. Multiple parts can be set and will be selected based on the SloopPartsSelectionMethod. 階段やスロープのパーツを指定して下さい。パーツは複数設定する事ができ、SloopPartsSelectionMethodを元に選択されます。
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protected |
Specify the wall parts. Multiple parts can be set and will be selected based on WallPartsSelectionMethod. 壁のパーツを指定して下さい。パーツは複数設定する事ができ、WallPartsSelectionMethodを元に選択されます。
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protected |
How to select wall parts 壁のパーツを選択する方法